Thursday, August 31, 2017

TB to June



pants, jewelry - H&M / beige top - BikBok / white top - Monki 
photo's from June shot by the one and only Camilla <3 (for her website click here and instagram here)


Volgende week vrijdag ga ik naar Stockholm voor een meidenweekend met mijn lieve vriendinnetjes van mijn geboorteplaats. We kennen elkaar sinds de luier-tijd en ik vind het zo fucking fijn om ze eindelijk weer te zien! Ik ben natuurlijk degene een beetje alles moet voorbereiden aangezien ik nu "een Zweed" ben, dus de voorpret is er zeker! En ik kan je vertellen... Ik ga flink uitpakken! 


Next Friday I'm going to Stockholm for a girls weekend with my sweet friends from my hometown. We know eachother since we wore dipers so it's so fucking nice to see them again! Of course, I'm in charge of planning this weekend, so I'm even more excited since I know what's coming. And I can already tell you... I've got a surprise up my sleeve! 

No comments:

Post a Comment