Monday, February 13, 2017

light up




My favorite shots from Saturdays shoot with Andreas Jakobsson (For his websites click here and here). Sweater dress from H&M.


Na deze shoot zijn Mike en ik weer ziek geworden. Het was in een oud magazijn en er was geen verwarming (en het was die dag -14 buiten). De rest van het weekend hebben we dus lekker in bed doorgebracht en hebben we series gekeken. Morgen is het Valentijsdag en omdat we allebei nog een beetje snotterig zijn wordt het een gezellig avondje thuis met zijn tweetjes. We hoeven ook helemaal geen luxe etentje of een mega spannend uitje. Als we maar samen zijn is mijn Valentijsdag compleet. <3

Btw: verjaardags-seizoen is weer begonnen. Deze week mijn broer, volgende week mijn vader, en dan ben ik aan de beurt! En hoe leuk... Wessel en Tessa komen langs op mijn verjaardag! :D :D Happy!


After this shoot Mike and I got sick again. It was in an old warehouse and there was no heating (it was -14C outside). The rest of the weekend we just stayed in bed and watched some shows. Tomorrow it's Valentines day and because we're both still a bit ill we are gonna have a cozy evening together at home. We don't need a fancy dinner or all that other stuff. As long as we are together my Valentines day is complete. <3

Btw: Birthday-season has started again. This week my brother, next week my dad and the week after it's my turn! And how cool... Wessel and Tessa are coming over for my birthday! :D :D Happy!

No comments:

Post a Comment