Wednesday, November 2, 2016

horseback riding in the mountains









this is no photoshop - this is what we saw!

Hier zijn nog wat foto's van onze vakantie in Griekenland. Een van de avonden zijn we gaan paardrijden in de bergen en het was echt super duper mooi! We hadden een tochtje van een uur samen met een gids en we gingen van start rond 6 uur, precies toen de zon begon onder te gaan. Het was wel een beetje eng want mijn paard was echt een asshole en wilde de andere paarden de hele tijd bijten. Maar het was het 100% waard want het uitzicht was echt fantastisch!

Ik ga me nu klaar maken voor mijn eerste Zweedse 'sittning' dus ik ga even kijken wat ik moet aantrekken. De dresscode is geloof ik gala dus eens even kijken wat er in mijn kast hangt. Over mijn schoenen ben ik het al uit: geen hakken :-). Lopen met mijn teentje gaat een stuk beter maar hakken dragen is nog even geen goed idee. Ik moet nu gaan, knuffel!

Here are some more pictures from our trip to Greece. One of the nights we went horseback riding in the mountains and it was absolutely beautiful! The tour was around one hour long and we had a guide going with us. We started at 6 pm, right when the sun started to go down. I was a tiny bit scarred because my horse was such an asshole cause it kept wanting to bite the other horses. But it was 100% worth it because the view was fantastic!

Right now I gotta prepare for my very first Swedish 'sittning' so I have to look what I wanna wear. The dresscode is fancy I guess so I will take a peek what's hanging in my closet. I already know what I'm not gonna wear: heals :-). Walking with my little toe is going quite good but wearing heals is maybe not such a good idea. Gotta go now, hugs!

No comments:

Post a Comment