Friday, September 9, 2016

picking berries


pictures taken with my iPhone 6

Blueberries plukken! Het was zo super leuk om te doen en eigenlijk ook best verslavend. Ik wilde ze het liefste gelijk opeten want ze zagen er zo lekker uit! Ik heb een hele bak vol met besjes ingevroren zodat ze goed blijven tot wanneer ik ze wil gaan gebruiken. Later zal ik hiervan denk ik een blueberry crumble/pie van maken als er een keer visite langs komt want zo'n ding heb je zo in elkaar geflanst.

En wow, het is VRIJDAG! Yes! Tweede week heb ik ook overleefd en volgende week heb ik een lekker relaxed weekje met alleenmaar lab werk, eitjeee. Dit weekend staan er leuke dingen op de planning: team building day met mijn buddygroep en daarna met z'n allen stappen op de campus. Er zijn veel uitwisselingsstudenten dus het zal wel histerisch worden haha. Nu ik zelf een Master student ben (en geen uitwisselingsstudent) is het echt veeeel meer werk en veel serieuzer. Maar nu ik volgende week niet zo veel op school hoef te doen kan een feestje geen kwaad! Zin in!


Picking blueberries! It was so much fun to do and quite addicting actually. I just wanted to eat them right away because they looked so delicious! I got a food box full of berries now and I just put them in the freezer until I want to use them. I will probably make a blueberry pie/crumble with it when I have people coming over cause it takes literally no time to make it.

And wow, it's FRIDAY! Yes! Survived the second week and next week will be just a relaxed week of labwork only, easyyyy. This weekend I have something fun planned: team building day with my buddy group and after that we'll go party on campus. There are quite some exchange students so it might get a bit hysterical haha. Now that I'm a Master student (and also not an exchange student) it's soooo much more work and so much more work. But now that school will not be so much next week, a little party can't hurt right? Excited!

No comments:

Post a Comment