Sunday, September 4, 2016

on wednesdays we wear pink










 and it's not even Wednesday.. 
skirt - H&M / boots - Skopunkten / hat - ModeMusthaves.nl (here) /  top - H&M man / necklaces - Bershka / phonecase - Richmond and Finch (here


Magisch licht..
Hoi iedereen! Ik ben helemaal verliefd op dit rokje. Deze kleur roze heeft een beetje de overhand genomen in mijn kledingkast. Ik moet nu echt kappen haha. Dit rokje is zacht roze en ook nog eens van suede, die kon ik dus echt niet laten liggen.. Anyways, vandaag ga ik lekker fika doen met wat mensen van mijn 'buddygroep' bij een super toffe locatie aan de rivier. Ik heb een beetje haast dus ik moet nu gaan! So long xxx

Magical light... 
Hi everyone! I'm super in love with this skirt. The color pale pink has taken control over my me and my wardrobe and I should calm down haha. This one is pale pink AND suede so I couldn't resist it.. Todays plans are having fika with some people from my 'buddy group' at an amazing location at the river. I'm in a bit of a rush so I gotta go now! So long xxx

No comments:

Post a Comment