Friday, July 22, 2016

bike ride with my mom





biking through the beautiful nature in Holland

Ik moet mijn benen meer gaan gebruiken en fietsen is een ideale manier om dat te doen. Ik loop nu 3x per week bij de fysio om mijn knie aan te pakken en het helpt goed. De behandelingen zijn wel erg pijnlijk maar ik boek veel vooruitgang en dat is waar het allemaal om gaat! Afgelopen week heb ik veel leuke dingen gedaan: naar het strand geweest, met vriendinnen afgesproken, heerlijk gegeten. Dit weekend wordt ook heel gezellig want ik ga morgen Verena en Annina ophalen van Schiphol om een paar dagen met elkaar door te brengen! Het wordt echt super leuk en we gaan ook lekker met Roxan chillen. Die kan waarschijnlijk niet veel want die heeft de vierdaagse gelopen! Go Rox! Anyways, dit verhaal wordt alweer veel te lang... See ya!

I need to use my legs more often and what better way to that than with biking. I'm visiting a physical therapist 3x a week trying to fix my knee and it really helps. The treatments are very painful but I'm making progress already and that's what it's all about! Past week I've done a lot of nice things: went to the beach, hanging out with friends, had nice food. This weekend is gonna be fun to cause I'm picking Verena and Annina up from the airport so we can spend a few days together! It's gonna be super fun since we will also go to Roxan. She won't be able to do much cause she just finished walking >200 K (vierdaagse)! Go Rox! Anyways, this story is getting way to long... See ya!

No comments:

Post a Comment