Saturday, June 11, 2016

glitter and lace

my two makeup looks from brännbollsyran

Hier zijn twee selfies van het brännbollsyran weekend. Ik had me voor mijn doen helemaal uitgeleefd met nepwimpers en glitters! Ik heb in mijn leven denk ik maar 3 keer nepwimpers gedragen maar ik ga het denk ik wel vaker doen. Het staat echt super mooi! Ik heb trouwens een beetje problemen met mijn laptop waardoor ik mijn foto's niet meer kan bewerken. Ik had een aantal posts in mijn hoofd want de foto's hebben we al geschoten, nu kan ik ze alleen niet bewerken. Ik hoop dat het snel is opgelost want als ik ergens een hekel aan heb is het computers die niet werken. Het liefste gooi ik ze uit het raam. Iemand anders die daar ook last van heeft?

Anyways, ik ben de hele week al thuis door mijn knie en probeer een beetje aan mijn wetenschappelijk artikel te schrijven en mijn seminar voor te bereiden. Ik ben serieus de enige student die zo streng wordt beoordeeld voor een project course. In de examen regels staat dat de toetsing wordt gedaan aan de hand van een verslagje en that's it. Pff, ik vind het best wel kut dat ik zoveel moet doen vooral omdat ik door de afgelopen weken totaal mijn motivatie ben verloren EN ik dit onderzoek gewoon heel moeilijk vind. Ik hoop dat ik mezelf dit weekend goed kan voorbereiden want ik heb geen zin om voor lul te staan bij alle mensen van het lab. Nog even doorbijten en dan kan ik vakantie vieren en lekker naar huis naar mijn familie en vrienden. Ik heb heel veel zin in om iedereen weer te zien. <3

PS sorry dat de laatste paar berichten een beetje negatief zijn. Ik heb het zelf niet zo door maar ik kan heerlijk zeuren over dingen. Maar aan de andere kant denk ik dat ik er tijdens deze periode een goed excuus voor heb helaas.


Here are 2 selfies from brännbollsyran weekend. I went all out with false lashes and glitters! I think I've only worn false lashes 3 times in my life but I will definitely do it again. It looks so nice! I have a bit of a problem with my computer and now I can't edit my pictures anymore. I had a few posts in mind because I've taken some nice pictures but now I can't edit them. I hope that this problem can be solved soon because I really really hate slow computers. All I want to do is just throw them out of the window. Anyone else has that too?

Anyways, this whole week I've been at home because of my knee and I've been trying to write my scientfic article and prepare my seminar. I'm seriously the only one that gets examined this tough for a regular project course. The examination rules states that I only need to write a small report and that's it. Pff, I think it really sucks especially since I lost all my motivation during the last few weeks AND this research is really difficult. I hope that I can prepare myself a bit this weekend because I really don't want to make a fool out of myself in front of all the people from the lab. I just need to suck it up for a little longer so I can celebrate my vacation and go home and see my friends and family. I'm so excited to see everyone again. <3

PS sorry that my last few posts have been a bit negative. I don't notice it right away but boy.. I am really good at complaining. On the other hand, I think I do have my reasons to be a bit nagative and down unfortunately.


No comments:

Post a Comment