Monday, January 11, 2016

new years sale




Het gewone leventje is weer begonnen en ik ben druk aan het werk aan mijn verslagen. Afgelopen week heb ik mezelf dan ook goed beloond met een ochtendje shoppen voordat ik ging afspreken met een vriendin uit mijn klas om samen onze resultaten van onze experimenten uit te werken. Mijn rapport is bijna af en het is nog 4 dagen tot de deadline: say what? Haha, klinkt niet als mij he? Anyways, ik heb lekker geshopt bij Gina Tricot (sieraden) en H&M (hoedje en jasje) waar ze MEGA SALE hebben op dit moment. Dit jasje zal ik best wel vaak gaan dragen want het is een lekker warm nep bondje en de temperaturen zijn nog steeds heel laag. Nu is het zelfs zo koud dat je niet met 'normale' winterkleding naar buiten kan maar echt thermo-onderkleding, skibroek en laagjes truien aan moet. Thank god dat het komende dagen warmer gaat worden. Naja, warmer? -16 C in plaats van -27 C.... Haha, wat een avontuur is die winter hier! Bevroren snotjes!


Normal life started again and I've been working on my reports. That's why I reworded myself last week with some shopping in the early morning before meeting my friend from school to analyse our results from our experiments. My report is almost done and I still have 4 days until the deadline: say what? Haha, doesn't sound like me huh? Anyways, I went shopping at Gina Tricot (jewelry) and H&M (hat and faux fur) where they have MEGA SALE at the moment. I will wear this jacket a lot now because the temperatures are still very low. Now it's so cold that you can't even go outside wearing 'normal' winter clothes but you really need some thermal underclothing, ski pants and layer your sweaters. Thank god that it's gonna be warmer this week. Well, warmer? -16 C instead of -27 C... Haha, what an adventure is this winter here! Frozen boogers!



1 comment:

  1. succes met het koude weer! ik was vorig jaar in canada met -26, is geen pretje XD je koopjes zijn leuk!

    ReplyDelete