Sunday, January 31, 2016

a Sunday well spent..







Vandaag heb ik lekker gewandeld want het weer was perfect: een beetje koud maar wel heel zonnig. Ik heb een rondje van 4 km gewandeld en op de helft ben ik even gestopt bij het meer om van de mooie omgeving te genieten. Hoogtepuntjes van vandaag: Ik heb een heel schattig eekhoorntje gespot en een gezellig praatje gemaakt met een Belgische familie bij het meer. De rest van de dag ben ik druk geweest met opruimen en "meal-preppen". Ik kook heel veel in 1 keer en verdeel dit over een paar lunchboxjes die ik dan invries en mee kan nemen naar school voor lunch. In Zweden hebben ze geen lekker brood en het is heel gewoon om hier een warme maaltijd tussen de middag te eten. Vandaag heb ik rode curry gemaakt met kip, groentjes en kokosmelk, lekker! Nu ben ik helemaal klaar voor een drukke nieuwe week. Oh, M krijgt nu een belletje, ik denk dat onze pizza is gearriveerd. We proberen heel gezond te eten maar je weet het... Zondag = snoepdag! :-)

Today I went hiking because the weather was just perfect: A bit cold but very sunny. I walked about 4K and halfway I stopped at the lake to enjoy the amazing scenery. My highlights today: I spotted a super cute squirrel and I made some small talk with a Belgian family at the lake. The rest of the day I've been busy with cleaning up and "meal-prepping". I just cook a lot in one time and put that in multiple food boxes that I freeze and can bring with me to school for lunch. Today I made red curry with chicken, veggies and coconut milk, yums! Now I'm ready for a busy new week. Oh, M is getting a call, I think our pizza arrived. We try to eat healthy but you know it... Sunday = cheating day! :-)

No comments:

Post a Comment