Saturday, May 9, 2015

hippie chic











necklace - HEMA / bag - Primark / watch - ModeMusthaves / everything else - H&M


Hier wat foto's van wat ik droeg toen ik ging fotograferen bij de toneelvoorstelling van onze Hekendorpse toneelvereniging. Super leuk om te doen en een goede oefening voor mij om het fotograferen beter onder de knie te krijgen. Het was weekend dus ik pakte lekker uit. Deze super gave broek is van de H&M en is van een licht materiaal waardoor het ideaal is voor de zomer en ook uitgaan (altijd warm in clubs!). Hoe dan ook, voor sommige zijn wijde broeken net iets te hippie maar ik ben er helemaal weg van. Wijde broeken zijn helemaal hot!


Here are some pictures from what I wore when I had to photograph the play of the local theaterclub. So much fun to do and a good practice for me, since I still need to master my photographing skills. It was weekend so I went all out. This awesome hippie pants thingy is from H&M and it's made of a very light material, so it's perfect for summer and also clubbing (always hot in clubs!). Anyways, for some people wide pants are a bit too hippie, but I totally love it. Wide pants are hot!





No comments:

Post a Comment