Monday, May 18, 2015

dressed up





dress - ShopSeventeen.nl / hat, clutch - H&M

Mijn moeder en tante waren jarig (ze worden al jaren achter elkaar 35..) dus reden genoeg voor een gezellig feest! Vrienden en familie kwamen langs voor een borrel en voordat ik het wist zat de woonkamer vol met mensen. Die Nederlandse verjaardagen (gefeliciteerd met Henkie, wil je een plakie worst?) ga ik echt missen. Lekker iedereen die binnen komt drie zoenen geven en ik een kringetje rond de koffietafel zitten om de vakantieplannen door te nemen.. Voor nu geniet ik nog lekker van de Hollandse heerlijkheid.

My mom and aunt had their birthday (they turn 35 for years now..) so a good reason for a party! Friends and family came to visit and before we knew it the living room was filled with people. I'm really gonna miss those typical Dutch birthday celebrations. For now I'm just gonna enjoy this Dutch cozyness.

No comments:

Post a Comment