Sunday, February 22, 2015

stripes


Deze week moesten we afscheid nemen van onze vriendin Anique die voor een half jaartje naar Londen vertrokken is. Miii, misschien zie ik haar niet meer voordat ik naar Zweden vertrek want ze komt pas in Augustus weer terug. Naja, misschien zit er nog een tripje Londen in als ik mijn baas kan overtuigen dat ik meer dagen vrij mag (heb er nu nog 2 over tot aan de zomer, mag ik huilen?). Maar goed, we hebben weer lekker bijgekletst en zoals altijd was het weer super gezellig. We gaan je missen, meid!

Dit is wat ik droeg, we spraken binnen af dus het was niet te koud om een rokje aan te doen. Natuurlijk moest ik mijn nieuwe hoedje op, EINDELIJK een hoedje gevonden die niet te groot is voor mijn hoofd (ik heb hoofdmaat xxxxs).

// This week we had to say goodbye to our friend Anique who's left now for London for half a year. Maybe I won't see her before I leave for Sweden because she won't be back before August. We're gonna miss you! Anyways, this is what I wore. We met inside so it wasn't too cold to wear a skirt. Of course I had to wear my new hat, FINALLY a hat that is not too big for my head (I have headsize xxxxs). //






hat, sweater, skirt - H&M / bag - accessorize / boots - VanHaren / heart necklace,earrings - six / ring - primark 



No comments:

Post a Comment