Sunday, February 22, 2015

BFF event


















Afgelopen weekend was het tijd voor het Beauty Fashion Friends Event in Amsterdam RAI. We hebben een super leuke dag gehad en ook super veel gedaan. We zijn in een photo booth geweest en een gratis manicure en spraytan gekregen (zie voor en na foto's, shocking!!), leuke mensen ontmoet, een optreden gekregen van de ENIGE ECHTE Tim Douwsema en we hebben er lekker op los geDIY't.

Het hoogtepunt van mijn dag was de ontmoeting van Nikkie van NikkieTutorials. We hadden een leuk gesprekje over dat ik niet wist dat ze Nederlands was en dat ik haar ken via Shannon Harris van Shaaanxo. Shannon is mijn grote 'voorbeeld' en ik volg daar dagelijks dus ik was helemaal in shock toen Nikkie voorstelde om een selfie van ons door te appen naar Shannon. WTF?! Haha, super gaaf. --Ik weet nog het moment dat Shannon mijn foto had geliket, ik had het even niet meer. Oke, misschien heb ik toch een serieus probleem met mezelf..- Anyways, we hebben echt een geweldige dag gehad en genoeg gratis spulletjes binnengesleept (we blijven Hollanders)! Outfit post volgt nog.

//Last weekend me and Vera went to the Beauty Fashion Friends Event in Amsterdam. We had a super fun day and we did a lot of cool things. We took pictures in a photo booth, got a free mani and spraytan (see the before and after pictures, shocking!), met a lot of nice people and we DIY'ed some stuff. We had so much fun and we got a lot of free stuff, yay for that! Outfit pictures will come up later this week. //

To visit Vera's blog click here.


No comments:

Post a Comment