Thursday, May 22, 2014

traveling

Ik hou van reizen! Niet zo lang geleden ben ik nog met mijn internationale vrienden naar Lofoten in Noorwegen afgereisd en het was geweldig. Ik zit nu mijn reisdagboekje door te lezen zodat ik hier een goede blogpost over kan schrijven op mijn reisblog. Morgen ga ik naar Stockholm toe voor het weekend om de mooie stad te bezichtigen. Er staan veel toeristische dingen op de planning zoals het bezoeken van het Royal Palace en de oude wijk Gamlastan. Het weer wordt super dus ik heb mijn zomerkleding ingepakt. Eindelijk mogen mijn witte beentjes wat kleur opdoen! De bloemenkrans op de laatste foto neem ik ook mee naar Stockholm, hoe Zweeds is dat? Foto's van dit weekend volgen natuurlijk nog.

/I love travelling! Not so long ago I went to Lofoten in Norway with my international friends and it was amazing. Right now I'm reading my traveldairy so I can write a blogpost about this trip on my travelblog. Tomorrow I'm going to visit Stockholm for the weekend. There are a lot of things that I want to see like the Royal Palace and Gamlastan. The weather forcast is great, so I packed some of my summer clothes. Finally my legs can get some colour on them! The flowercrown in the last picture is also coming with me to Stockholm, how Swedish is that? Pictures are coming up next week of course./







No comments:

Post a Comment