Thursday, December 5, 2013

COLOR

Pff, wat een kl*te ochtend. Typisch gevalletje: sta je dan met je goede gedrag.. Ik ben een half uur eerder vertrokken van huis, om tien voor acht op school aan te komen. Moet ruim voldoende zijn als je een tentamen om half 9 hebt toch? (Antwoord: NEE) Halverwege de reis roept de conducteur om dat de trein niet verder zal rijden. Tja, wat doe je dan? Dan ga je wachten op de volgende trein die niet rijd en bussen van de NS die maar niet komen.. Na 25 minuten wachten had ik de moed opgegeven en ben ik maar naar huis gegaan (uiteraard niet zonder een gratis kopje koffie, zo ben ik dan weer wel mwuaha ).

Met andere woorden, ik ben vrij vandaag! Vanavond gaan we gourmetten. Sinterklaas doen we niet meer aan, maar elke gelegenheid om lekker te eten pakken we haha. Btw, ik zie er echt grappig uit met paars, rood of oranje haar..

Translation:
I missed my exam this morning because of the stupid trains here.. They did offer me a free cup of coffee. Ofcourse I coud't say no to that offer (I'm Dutch duh). Btw, I look so funny with purple, red or orange hair.





No comments:

Post a Comment