Tuesday, September 3, 2013

Purple Shine

Ik wil toch nog even terug komen op het mega shockerende bericht van gister.. Nu ik het terug lees klinken mijn uitspraken veel zwaarder dan dat ik ze bedoelde. Haha, het klinkt allemaal zo deprimerent en alsof ik geen plezier meer heb/wil hebben in beauty en mode maaaaar dat is natuurijk niet het geval! Ik wil alleen mijn aankopen hierin wat onderdrukken en ik denk dat 2 maanden niet shoppen een hele goede stap is.

Oke, to the point y'all:
Ik verveelde me vandaag omdat ik al vroeg thuis was van school (ugh* het is weer begonnen). En wat doe je als je je verveelt? Juist, je hoofd vol smeren met make-up haha! Ik heb wat geƫxperimenteerd met roze, paars en bruin en dat leverde een hele mooie glimsterende ooglook op. Echt super gaaf voor een avondje stappen! Ik ben alleen echt geen ster in eyeliner en hij is nu ook wat dramatischer dan dat mij eigenlijk staat. Volgende keer beter dan maar..

Translation:
I was bored today and then I always end up with makeup all over my face after some experiments. This time I tried some pink, purple and brown and it resulted in a super glam eyemakeup look. Awsome if you're going clubbing! I'm not a star at doing liquid eyeliner so the line turned out a bit too dramatic for me. Oh well, beter next time.. 
 



No comments:

Post a Comment